Stránky

pátek 4. ledna 2013

Rok 2013 = bude jedno velké wow!


Krásná Praha
Nádherný hlas Adele a její mrazivá SkyFall se line z reproduktoru, z plotny se ke mně líně plazí vůně skoropravé přeslazené cibulačky, sušák má co dělat, aby udržel všechno to čerstvě vyprané prádlo a Figaro, nový přírůstek do rodiny z AlmiDecor, drží planoucí svíčky s vážnou noblesou a zamyšleným výrazem. Všechno je skoro jako před pár týdny, než jsme odjeli do Prahy užívat svátků, rodiny, přátel, dobrého jídla, pití a přenádherné vánoční atmosféry. Skoro? Skříně se prohýbají pod novými kousky, zbrusu nový kávovar se nehybně a pyšně blyští na čerstvě vyleštěné kuchyňské lince, květiny, které tu malinko žíznily, se na mě šklebí podobně jako zapomenutý citrón v lednici a podlaha v koupelně topí o stošest, protože tu neměla koho hřát do chodidel. Venku sníh, milí lidé vyspaní z novoroční únavy a nabití novoroční energií, která dělá divy.

Figaro

Inu, také znáte tu pozitivní energii, kterou si doma vybalíte z kufru po parádně vyvedené dovolené? Miluju ji... občas mě i trochu kopne do zadku, když je potřeba. Našeptává mi a sází do hlavy nejrůznější nápady, kreslí v mé fantazii plány na skvělý nový rok a motivuje mě k novým věcem. Nový rok bude nádherný, a přesně takový, jaký si ho uděláte. Cítím to v kostech. A co takhle se ohlédnout za tím minulým? Ten můj byl vskutku nabitý velkými věcmi a byl přesně takový, jaký jsem si ho vysnila. Vyšperkovaný jednimi z mých dosavadně největších životních kroků se pomalu a moudře linul, s občasnými pády a občasnými zaškobrtnutími. Sečteno a podtrženo - byl skvělý!

A co ten Váš? Ať už povedený, nebo nepovedený, ten letošní si můžete naplánovat ve Vaší fantazii a síla vůle, životní štěstí i víra Vám pomůže váš scénař proměnit v nádherný film s Vámi v hlavní roli. Nevěříte? Věřte! 


Z celého srdce Vám děkuji za Vaši neutuchající přízeň a inspiraci, nádherné zprávy i Vaše životní příběhy. Mějte se rádi, mějte se krásně a brzy (slibuji!) na počtenou :)

Vaše TerezaInOslo

P.S. Novoroční předsevzetí? Těch je, že bych tak trochu potřebovala prodloužit dny, ale pořádnou cibulačku se snad stihnu naučit i tak :) A co ty Vaše? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat