Stránky

pátek 27. ledna 2017

Čekáme miminko :)))))

Tak a je to venku. To, proč už se několik měsíců probouzím s tím nejlepším pocitem na světě. Teda v břiše :) To, proč jsem se začala koukat asi dvacetkrát, než přejdu ulici. To, proč se Johni nemůže přestat usmívat a po ránu mi norsky něco šeptá do břicha, když ještě spím. To, proč mi už nejsou žádný moje džíny. To, proč mám pořád neuvěřitelnou chuť na rajčata a pribináček. To, proč jsem už tolikrát usnula při psaní článků. To, proč mě poslední týdny tak šíleně bolí hlava, že mi jednou asi pukne. To, proč se už oba těšíme na léto, jako nikdy předtím. To, proč chci vyhánět kostlivce ze skříně.

A to, proč byly poslední měsíce zatím ty nejlepší v našem životě. 



Nervózně přešlapujeme v kuchyni. Jeden po druhém šibalsky pokukujeme a kontrolujeme se, kdo bude švindlovat jako první. Jsou to ty nejpomalejší vteřiny na světě. A pak tam je. To plusko. 

To, který nám změní život, a které znamená, že už budeme +1. Napořád. 

Po celý kuchyni se koulej slzy štěstí. Johni mě za chvíli asi umačká. Nikdy na ten moment nezapomenu, jak tam oba stojíme a buší nám srdce, že jste je musely slyšet snad i vy. A pak, o několik hodin později, se oba převalujeme v posteli a jeden druhýho se pořád dokola ptáme: "Sleeping?" Chvíli přemýšlím, jestli vůbec ještě někdy usnu. Snad každá myšlenka se stočí k tomu, že za pár měsíců tu budeme ležet už tři. Jaký to asi bude, být mámou?
.

Náš těhotenský-fotografický dýchánek stál za to. Nejdřív měli snad ve všech obchodech v Praze vyprodané áčko a bez áčka se BABY napsat nedá a pak nám venku, když všem (díky Bridget a Pally :)) byla ohromná zima, zahlásila karta, že je plná. Ach jo... Klasická Tereza. Dobře to dopadlo :)

Vždycky, když jsme se bavili o tom, jakou fotku si představujeme, naše představy se "trochu" rozcházely. Já jsem chtěla jemnou klasickou černobílou fotku, Johni zase chtěl život, emoce, konfety, balónky. Člověk by řekl, že to spíš budu já, ten snílek. Ve finále, to dopadlo tak, že já mám tři svoje černobílé, které jsme si cvakli na samospoušť a zbytek focení jsme blbli, házeli po sobě zlatý konfety, Johni mě střídavě líbal na čelo a na mímo a nakonec z toho bylo několik hodin, kdy jsme se dlouho takhle nenasmáli.


.
V těch několika měsících přišly další nádherný momenty, které by z fleku mohly předčit i to plusko. Ale o těch vám už budu vyprávět zase jindy. To se na to potřebuju pořádně vyspat, uvařit obrovskej hrnek ovocnýho čaje s medem a budu vám to všechno s radostí a bušícím srdcem vyprávět. 

Už se nemůžu dočkat, protože je toho požehnaně :)



Tahle poslední je podle mě nejpovedenější. Miluju ten Johniho výraz. Jo a taky se už těším, až mi to břicho opravdu naroste :) A až ho budu mít, tak nějak tuším, že se zase budu těšit, až ho mít nebudu, protože se budu valit jako koule :))



 Ještě pár těch praštěných fotek, které přesně vystihují naše rozpoložení.


A víte, co je na tom všem naprosto nejlepší? Že John Erik bude ten nejlepší táta pod sluncem. No, a už mám zase slzy v očích...

No, jo. Nejsem já těhotná?? :)))

Krásný pátek. 
A víte co? Mám fakt radost, že už to konečně víte :)) 
Vaše TerezaInOslo+1
 

138 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Pavlíno, moc děkujeme a všichni pozdravujeme :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  2. Moc gratuluji Teri, to je nejlepší zpráva pod sluncem :-) Dítě vám do života přinese hodně radosti, tak si to moc a moc užijte :-) Vím, o čem mluvím... Já mám doma dvě :-)
    www.recipefor30s.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) Neuvěřitelně se těšíme. Tak moc děti pozdravujte.

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  3. Terezko, gratuluju. Moc vám to přeju. Užijte si ten čas očekávání :-)

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko, moc děkujeme :) Zatím si to užíváme náramně. Těším se na bříško.

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  4. Gratuluji! To je úžasná zpráva! A držím palce, ať je všechno v pořádku. :)
    P.S. Ty fotky jsou perfektní! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, moc děkujeme i za držení palců :)

      Vyřídím Johnimu, že se fotky líbí. Bude mít radost :)
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  5. Terezko,
    GRATULUJU zní krapet obyčejně, ale přesto je to asi nejlepší, co lze v krátkosti takto na dálku poslat. Věz, že toto gratuluju je skutečně ze srdce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, moc děkujeme :) Zní to přesně tak, jak má :)

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  6. Moc Vám gratuluji ;-) je to neskutečná radost a krásný pocit mít v sobě další život ;-) užívejte si to, na nás se taky usmálo štěstí a na začátku léta budeme 3..
    Opatrujte se ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc děkuju :) Je to neuvěřitelný pocit. Vždycky, když se ráno probudím a znovu si to uvědomím, je to nejlepší pocit. Juu, držím vám palce a budu na vás myslet. Třeba se pak někdy někde potkáme v parku s kočárkem :)

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  7. Dobry den Terezko, jakmile jsem videla vasi fotku na Instagramu hned jsem musela utikat na blog. Drzim vam palecky, aby jste mela krasne a pohodove tehotenstvi....moc vam i Johnimu gratuluji. Mam doma 20-ti mesicni holcicku, krome dalsich dvou deti, a je to obrovsky dar a obrovske stesti ❤��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, moc děkujeme a Johni zdraví :) Těšíme se neuvěřitelně. Moc děti pozdravujte. Určitě Vám musí dělat velkou radost.

      Krádný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  8. ♥ Gratuluji ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji a přeji krásné nadcházející momenty.

    OdpovědětVymazat
  10. Terezko, hrozně gratuluji, to je prostě krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, moc děkujeme :) Je to zatím ten nejkrásnější pocit, co jsem měla.

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  11. Tak teď mi spadla čelist..to jsem nečekala :-) Při tom všem shonu, cestování atd. bylo tohle to poslední, co by mě napadlo! :-) Velká gratulace, hodně zdravíčka oběma a užívat užívat..já mám prcky dva a hrozně vše utíká. Jo a vše zapisovat! Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Moc děkujeme.

      Moc všechny pozdravujte.
      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  12. Terezko, obrovská gratulace a nádherný článek. Moc si toho Vašeho štěstíčka užívejte :-)
    www.movecz.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkujeme :) Budeme se snažit užívat si každé chvilky.

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  13. Terezko a Johni, gratuluju vám, je to krásné. Tak se opatrujte! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkujeme :)

      Ráda Tě zase někdy uvidim, jestli budeš chtít. Myslím na Tebe!
      Hezký večer
      Terez

      Vymazat
  14. Terezko mám takovou radost!Až mi je líto, že mám ty těhotenství za sebou a to jsem to nesnášela 😃 Ale to těšení se, zvlášť poprvé, je jedna z nejkrásnějších věcí. Přeji ti, ať si to užíváš jak jen to jde a věř, že váš život nabere úplně jiné -skvělé obrátky, ač to zní jako největší klišé! Život vez dětí nám teď připadá naprosto nudná záležitost 😃😃 Ještě jednou gratulace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Moc si to užíváme a na tu velkou změnu se moc těšíme.

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  15. Pokaždé nemůžu uvěřit, jak je možné, že jste tak úžasný pár plný lásky. :-) Moc vám gratuluji! A těším se, jak se blog přirozeně vyvine. A pak budeš mít skutečně zaznamenaný ,,celý svůj život" a jeho vývoj. Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týno, moc děkujeme za krásný komentář :) To máš vlastně pravdu, že tu bude zaznamenáno hodně :) Těším se.

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  16. To je tedy něco tuze krásného, dík- Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřino, moc děkujeme :) Také to cítíme ve vzduchu :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  17. To je nádherně napsané! Mám z toho až husí kůži! Gratuluju! <33
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkujeme :) Ten článek se mi psal úplně sám pod rukama :))

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  18. nádherný ta energie z fotek:) moc vám to přeju..a říkávám si tady u vás- ano existuje to, sice jsem to takhle nezažila,ale i takový život může existovat ...a i pro mě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, moc děkujeme :) Existuje, jen v to musíte věřit a pořádně si to přát. Ono už to pak přijde samo :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  19. Terezko moc gratuluji!!!! Užívej si dny s bříškem! Hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkujeme :) Snažím se, co to jde :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  20. Terezko, jestli jste stastni ted, tak za par mesicu budete zasnout nad zazrakem, ktery budete mit vedle sebe a predevsim nad tim, ze v sobe mate mnohem vice lasky, nez jste si mysleli...❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, na to se těším úplně nejvíc :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  21. Ta radost a nadšení, co z Vás čiší, to je prostě nádhera :) budete skvělí rodiče! A já se už nemůžu dočkat všech dalších článků, co nás věrné čtenáře čekají. Obrovská gratulace!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, děkujeme :) Je to neuvěřitelný pocit :)

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  22. Terezko a Johni, gratuluji Vám,začíná nová etapa Vašich životů óóó. Johni se dočkal(viz 12.12.2012), připravte fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko, moc děkujeme :) Těšíme se a fotky už máme připravené :) To je milé, jak si to pamatujete.

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  23. Doporučuji spát ted, pak to pár let nepůjde. Už jedu bez spánku pátý rok (2 děti)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za radu :) Kdyby jen šlo naspat se do zásoby, viďte? :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  24. Moc gratuluju! Už teď se těším na všechny články o miminku 👶🏼
    www.heelsandbabypowder.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Žanet,

      a já se zas těšim, až si najdu čas pročíst všechny Tvoje články o mimi.

      Hezký večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  25. Terezko nádherný článek! Nádherná atmosféra prýští z fotek! Vždycky, když se cítím mizerně, tvůj blog mi úžasně zvedne náladu. Ať máte krásné a zdravé miminko!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) A mám radost, že blog splňuje jeho hlavní úkol.

      Hezký večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  26. Terezko moc gratuluji... <3 Budete úžasní rodiče! :) Přeji spoustu zdraví a lásky Vám všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolíno, moc děkujeme. Uděláme pro to maximum :)

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  27. Terezko (mamino :-) ),

    to je ten nejkrásnější článek v historii blogu a k pátečnímu dni se skvěle hodí :-). Jsem smťastná za tebe i Johniho. Moc se těším spolu s Váma co léto a následující čas přinese. Bude krásné sledovat ten přirozený vývoj blogu, na kterém se tahle skutečnost určitě taky odrazí.

    Od srdce Vám s Johnim gratuluju. Jste opravdu krásný pár a nejenom, že Johni bude skvělý táta i ty, Terez, budeš báječná máma. A společně budete ti nejlepší rodiče pro Vašeho prcka <3

    Mějte se krásně a opatrujte se. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, moc děkujeme :) Oba! Moc se těšíme a uděláme maximum, aby byl prcek v životě šťastnej a spokojenej :)

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  28. Obrovská gratulace i z Vídně, necht je všechno krásně, jak má být a být mámou je někd hooodně náročné, ale je to nádherné a protože ten můj zázrak je už letos 32, tak vím, co mluvím, neb kluci děti rostou po určitém věku do krásné moudrosti a něžnosti,aspon tedy ten můj. A je krásné s ním být prostě pořád, jedno, kolik mu zrovna je. Velká gratulace i manželovi:-) Mám radost s vámi, tohle je prostě požehnání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) Věřím, že je to radost na celý život a těším se na každou etapu.

      Moc pozdravujeme i syna
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  29. Milá Terezko, velká gratulace. Budete úžasní rodiče!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, moc moc děkujeme :) Uděláme pro to naše maximum :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  30. Terez gratuluju a víš jaké to bude? Naprosto boží ♥

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, to je krásný! ❤ moc gratuluju a ať Vám mimi dělá jen samou radost! :))

    OdpovědětVymazat
  32. Moc gratuluji! :) Ať miminko hezky roste a jste všichni zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkujeme. To budeme potřebovat všichni ze všeho nejvíc :) Ostatní se dá alespoň z části ovlivnit.

      Hezký večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  33. Gratulave velikaaaaa! Myslim, ze ty nej zmeny a zazitky vas teprve cekaji:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, moc děkujeme :) Těšíme se!!!

      Krásný večer
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  34. Gratuluji! Uzivejte si to s Johnim! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Precitala som nadpis a potesila som sa z toho asi ako vy na fotkach. Gratulujem obom. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Obrovská gratulácia Terezka, teším sa s Vami �� Byť mamkou je nádherné a ten pocit by som nevymenila za nič na svete. I keď občas by človek potreboval náhradné nervy a spánok najlepšie v instantnej forme ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katarina, moc děkujeme :) Těším se na to. Už ten pocit být zatím jen těhotná je boží :)

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  37. Jste lásky! A spinkej Terezko, od léta se už nevyspíš do konce života :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolíno, děkujeme :) Snažím se, co to dá. Škoda, že se nedá naspat něco do foroty :))

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  38. Strašně moc gratuluji !!! Budete úžasná rodinka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkujeme :) Těšíme se na to!

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  39. Tak to je skvělá novina, moc gratuluju, Saltovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkujeme :) Jak se daří?

      Pozdravujeme
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  40. Obrovská gratulácia Terezka, teším sa s Vami 💞 Byť mamkou je úžasné, ten pocit by som nevymenila za nič na svete. I keď človek občas potrebuje náhradné nervy a spánok najlepšie v instantnej forme 😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkujeme :) Těšim se na to. I na to, jak budeme unavení k smrti, to k tomu všemu patří, i když věřím, že je to neskutečně náročné.

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  41. B L A H O P Ř E J I !!!! Šá

    OdpovědětVymazat
  42. Bude to ten nejkrásnější pocit na světě. Hodně bolesti, hodně slz, hodně nevyspání, ale taky hodně smíchu a ze všeho nejvíc lásky. A nic víc na světě prostě není. Věř mi, vím o čem píšu. :) A samozřejmě obrovská gratulace a přání spousty zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkujeme :) Těšíme se. Na všechno. I na tu bolest a strach, to je součástí toho krásnýho.

      Hezký den a pozdravujte
      Vaeše TerezaInOslo

      Vymazat
  43. Ahoj Terko,
    Chci ti ze srdce moc poblahopřát a mám z vás upřímnou radost. Ač vás osobně neznám, se spoustou věcí s tebou nesouhlasím, tak mám velkou radost. To vaše štěstí by se dalo krájet! A fotky jsou parádní nápad a moc krásný. Je super, že jste do toho šli takhle mladí. Já mám v létě svatbu a už se taky těšim až půjdeme do rodinky:-)
    Hodně zdraví, lásky a pevné nervy:)
    Adél
    Simply Adele

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, moc děkujeme :) Mám radost, že se na blog vrací i lidé, kteří se mnou nesouhlasí v některých věcech. Teprve pak mohou vniknout dobré diskuze :)

      Držíme palce na svatbu
      Tereza

      Vymazat
  44. Mooc gratuluji!! Krásné fotky plné štěstí a opravdové radosti a Terez, být mámou je ten nekrásnější ,,stav'' na světě:-)


    G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) Máme z nich radost, i z toho zatím nejlepšího stavu na světě.

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  45. Dnes, když jsem si to ráno přečetla, byla jsem z vás dojata! Od te doby na to nemůžu přestat myslet :) Moc blahopreji, budete nádherná rodinka Terezko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkujeme :) To je milounké. Moc se těšíme!

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  46. Hrozně moc gratuluju! Budete oba báječní, láskyplní rodiče :) Pěkně si těhotenství užívej a pořádně odpočívej, dokud můžeš, než ten prďousek přijde na svět :)
    Už se nemůžu dočkat článku o dalších nádherných momentech :)
    (Jo a hlásim, že od rána, co jsem se to dozvěděla, jsem děsně na měkko :D )
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, moc děkujeme :) Uděláme pro to všechno, aby bylo mimi spokojený. Taky se těším na články. Budou výživné, tipuju.
      To je roztomilý :)) Děkujeme.

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  47. Vy jste parádní dvojka! Tak hlavně ať je mimčo zdravé. To je totiž ze všeho nejdůležitější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) To máte naprostou pravdu!

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  48. Stráááášně moooc gratuluju.Budete báječní rodiče,užívej si to těhotenství se vším co přináší.
    A hlavně se opatruj a dávej na sebe pozor.
    Mějte se báječně a fakt mám radost.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo, moc děkujeme :) Ty nás znáš už leta, tak to musí být legrační nás sledovat až sem :) Opatruju se. A hlavně Johni mě opatruje.

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  49. Gratuluji, musí to být nádherný pocit. :) Vybrali jste si krásné datum na oznámení takové velké novinky. Zrovna včera jsem si dodávala dávku motivace pročítáním vašich životních příběhů, těším se na Tvou knihu. Přeji hlavně zdraví a pohodový průběh těhotenství :) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, moc děkujeme :) Je to zatím nejkrásnější pocit, který jsem zažila. A jaké články máš nejradši? :)

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  50. Moc gratuluji! Když jsem si ráno všimla fotky na instagramu, tak mě to hrozně moc potěšilo a myslím,, že kdybych Tě v tu chvíli potkala, tak tě snad obejmu :D je to zvláštní, sice se osobně neznáme, ale tvůj blog čtu už několik let a přijde mi, jako bych s tebou část života prožila, tak asi proto mě to tak potěšilo :) hodně štěstí a už se těším na příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Jé, to by bylo legrační a prima, kdybys mě fakt potkala a objala.

      Taky se těším!!
      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  51. Terezko,
    dlouhé měsíce jsem neměla na Tvé články a blog vůbec náladu ani pomyšlení, vyhýbala jsem se Tvému blogu obloukem a čekala, až přijde správná chvíle a já zase naleznu tu správnou náladu na Tvé snění a dumání nad světem. A najednou, když jsem v práce (nůďo :) prolítla Instagram a viděla tam Tvou fotku, letěla jsem na blog - práce, nepráce (stejně tam za 10!!! dní končím - a teď mi tak dochází, že i Ty jsi mě určitě nevědomky posouvala k tomu, ať tu zatracenou práci změním a konečně dám výpověď). Projela jsem článek, jednou, dvakrát, třikrát. Měla jsem husí kůži a usmívala se od ucha k uchu! Mám hroznou radost, těší mě, když je to z lásky a když vím, že To maličké bude láskou obklopené. Moc gratuluji a mějte se všichni tři nejkrásněji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, děkuju za komentář. Myslím, že na můj blog je nutné určit rozpoložení, takže úplně chápu, že jsi na něj neměla náladu. Tak mám radost, že jsem třeba alespoň trochu mohla být součástí nové a lepší cesty. Budu se těšit na další vývoj :)

      Ještě jednou moc děkujeme a držíme všichni palce!
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  52. Úplně vím jak se cítíte :) stejnou radost jsem zažívala já s mým mužem v červenci. Nejlepší na tom je, že jeden krásný moment střídá další ještě krásnější. Počkej až Ti na ultrazvuku pustí tlukot srdíčka, to je naprosto dokonalý moment ♥ a pak první pohyby a vlastně i všechny další. Mám radost vždy, když naši malou v sobě cítím :) je to zázrak!
    Užívej si každý den, sice není každý den úplně dokonalý, je to občas i pěkná fuška, ale stojí to za to. Věřím tomu, že až budu naši princeznu v březnu držet v náruči bude mi to bříško hrozně chybět :)
    Strašně moc Vám gratuluju a přeji hodně zdravíčka a ať je všechno v pořádku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margaret, tak to mám radost :) Těšíme se. První tlukot srdíčka byl naprosto úchvatný! :) Držíme palce a budeme na vás myslet.

      Hezký den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  53. Moc gratuluju! To bude ale roztomilej modrookej blonďáček (nebo blondýnka) :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) No, jsme sami zvědaví. Ale myslím, že blonďatá se nezapře :))

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  54. Vy jste tak úžasní a budete tak úžasní rodiče!!:) Ukápla mi slza. Strašně Vám to přeju, je radost něco takového číst!!!:) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, moc děkujeme za krásný komentář :) Budeme se snažit, aby se prcek měl skvěle a byl spokojenej.

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  55. Zvláštní, ale tak nějak jsem si to pár měsíců říkala, kdypak přijde tenhle článek :) MOC GRATULUJU!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, opravdu? :) Myslím, že víc lidí čekalo :)) Moc děkujeme za gratulace.

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  56. Terez, moc gratuluju! Mejte se krasne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moc děkujeme a pozdravujeme :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  57. jééj, to je krásne, vyžaruje z Vás obrovské šťastie a ja Vám strašne držím palce a gratulujem! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono, moc děkujeme :) Je to parádní pocit.

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  58. Gratulace, to jsou samé dobré zprávy. Přeji vám jen to nejlepší, hlavně hodně zdravíčka :) Těším se!
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, moc děkujeme :) Taky se moc těšíme!

      Krásný den
      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
  59. Moc děkujeme, Terez :) Zdravíčko budeme určitě potřebovat ze všeho nejvíc.

    Hezký den
    Vaše TerezaInOslo

    OdpovědětVymazat
  60. Zdravím Terezo a moc gratuluji k miminku - také to prožívám. Potkali jsme se na zaoceánské lodi loni v listopadu :-) já a můj přítel jsme byli jediní ve stejném věku s Vámi z celé české skupinky :-). Moc hezky jsi popsala destinace v Karibiku, s přítelem jsme se díky tomu vrátili zpět :-). A mně dnes spadla brada po přečtení Tvého "About me".
    Přeji mnoho štěstí!!! Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju Ilono :) A taky moc gratuluju!! Byla to paráda. Zrovna dneska jsem sepisovala jeden souhrnný článek s tipy a rady, tak jsem se taky vrátila. Byla to nádhera. Těšim se, že zas někdy pojedeme. I s prckem :))

      Moc pozdravujte přítele a držím palce, ať všechno vychází skvěle. A klidně napiš email na terezainoslo@gmail.com, jak daleko jste vy :)

      Hezký večer a děkuju za milý komentář
      Tereza

      Vymazat
  61. Milá Terezo,
    Tvůj blog jsem objevila teprve před pár týdny, když mám čas, tak si pár Tvých příspěvků přečtu. Moc mě baví Tvůj optimistický pohled na svět, jak umíš na věci nahlížet z tý lepší stránky, jak umíš v každodennosti najít kouzlo... To je sympatický a doufám, že tím nakazíš co nejvíc lidí :-)
    Když jsem si přečetla, že čekáte miminko, skoro mě to dojalo (přestože se osobně neznáme, ale skrz blog k Tobě má člověk jakoby blíž, a taky proto, že kojím, takže hormony si se mnou pohrávaj :-) ). Každopádně je to krásná zpráva, jejíž následky každýmu převrátí život vzhůru nohama. Dnes mám dvě děti a strašně si to užívám. I když jsem předtím o hodně víc cestovala, měla spoustu svých zájmů, děti to změnily. Něco už není důležitý, o něco člověk musí zabojovat. Ale každej tejden je skvělej a já jsem vděčná, že s nima můžu být a učit se od nich, jsou to ti nejlepší učitelé. Některý dny (a noci) jsou náročný, ale stejně je to nejvíc tak, jak si to vytvoříme v hlavě. Časem člověk zjistí, že nepotřebuje moc věcí navíc (přestože reklama tvrdí opak), že nejdůležitější prostě je láskyplný prostředí, spokojená máma (a táta), který moc neposlouchaj rady ostatních a nechaj se vést vlastní intuicí. Co mi moc pomohlo uvědomit si, že to jak to přirozeně vidím já, není špatně (i když okolí tvrdí něco jinýho), byl ebook od týhle paní: http://materstvisro.cz/ebook-zdarma-manual/ Kdybych ho objevila už před prvním porodem, byla by spousta věcí ještě jednodušších. Žádnej blog ani ebook nenahradí mateřský instinkt, mateřskou lásku a kouzelný napojení máma-dítě, ale může nás inspirovat k tomu, být ještě lepšími rodiči, potažmo lidmi.
    Přeju vám spoustu lásky a trpělivosti a v tom šrumci, kterej nastane, nezapoměnte na sebe navzájem :-)
    Měj se krásně, budu se těšit na další příspěvky na Tvém blogu. Linda

    OdpovědětVymazat
  62. Terezo, moc hezky napsané - "teď se těším až mi to břicho naroste a pak až už ho mít nebudu" :-) :-) ...
    Přeji Vám, ať si užíváte každou chvilku ať už "bez břicha" nebo zanedlouho s břichem ve zdraví a pohodě!
    Vaše čtenářka Monika

    OdpovědětVymazat
  63. Já těhotná nejsem a slzy v očích jsem měla taky, při čtení tohoto článku, moc vám oběma gratuluji!!! :))

    OdpovědětVymazat
  64. Velká gratulace Terez, budeš určitě skvělá maminka a Johni tatínek ♥ ♥ ♥

    Miška

    OdpovědětVymazat
  65. To nevadí, že jsi brečela u psaní tohoto článku... Já brečím když ho čtu!
    Velká gratulace Vám oběma!

    OdpovědětVymazat
  66. Terez, dodatečně moc gratuluju! P.

    OdpovědětVymazat