Stránky

neděle 16. září 2018

Kdo je to ta holka za tím mikrofonem a 3 důvody, proč jsem začala natáčet podcast



27 komentářů:

  1. Krásné povídání ke snídani. Byl to od Vás zajímavý nápad. Máte příjemný hlas, který se dá opravdu poslouchat. Mějte se hezky a ať se Vám daří a vše vychází. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, z dětství si pamatuji, jak jsem milovala pri sobotnim uklidu rozhlasove hry, jak jsem chodila s radiem z pokoje do pokoje. Diky Vam se mi to vratilo. Moc dekuji, tesim se na kazde dalsi slovo a dekuji za to, jaka jste. Moc drzim palce. Tana

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, podcast byl nejlepsi napad.:) Miluju cist tvoje posty jak na blogu tak na socialnich mediich. Ale tvuj hlas! I kdybys povidala o tom jak uklidit zachod, tak bych si to uzivala. ;) Haha. Tvoje slova jsou neuveritelne motivujici a uklidnujici. Jelikoz ziji v UK, nemam sanci se ucastnit tvych talks, takze podcasty budu hltat jen co vyjdou. :* Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, podcast byl skvely napad. Miluju cist tvoje posty na blogu i na socialnich mediich. :) Ale tvuj hlas! I kdyby si povidala o tom jak uklidit zachod, tak bych si to uzila. Haha :D Tvoje slova jsou nadherne motivujici a uklidnujici. :) Jelikoz ziji v UK, tak nemam sanci ucastnit se tvych talks, takze podcast budi hltat jen co vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, podcast byl skvely napad. Miluju cist tvoje posty na blogu i na socialnich mediich. :) Ale tvuj hlas! I kdyby si povidala o tom jak uklidit zachod, tak bych si to uzila. Haha :D Tvoje slova jsou nadherne motivujici a uklidnujici. :) Jelikoz ziji v UK, tak nemam sanci ucastnit se tvych talks, takze podcast budi hltat jen co vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  6. Terez, díky za hezčí ráno! :-) Vážně, tolik z Vás vyzařuje klid ..aach! Už teď se těším na další! Mějte hezký den!

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, moc dobře se posloucháš - máš příjemný projev..... moc se mi vyprávění líbí.
    Jistě tím oslovíš spoustu mladých ,kteří ani neví kam by vykročili a kam svůj život mají směřovat.....
    Přeji hodně štěstí a zdraví, abys mohla dál pokračovat ve své skvělé práci.....vše pěkné celé Vaší kouzelné rodince.Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Nedávno jsem v The Economist narazila na zajímavý článek o tom, že na pohovory, na které se hlásí hodně uchazečů, předvybírá kandidáty i umělá inteligence.

    https://www.economist.com/business/2018/06/21/how-an-algorithm-may-decide-your-career

    Nemohlo to třeba v Norsku hrát nějakou roli i v tvém případě? :-)

    Jinak podcast je fajn, super, že ho můžu mít puštěný na pozadí jako kulisu a u toho dělat něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Oooo, tak toto je pecka, Terezko! Moc prijemny hlas, krasna formulace myslenek. Bezvadny napad. Hodne prijemna zmena v tom, ze nemusim nic vizualne konzumovat a muzu poslouchat. A odpocivat. Diky za to! Tesim se na dalsi!

    OdpovědětVymazat

  10. Plánujete podcasty používat jako další reklamní plochu?:)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý, Terez!! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Terezko, podcast je skvely napad. Mate moc prijemny hlas, dobre se posloucha. Ziju ted v San Francisku a tady je uplne bezne poslouchat podcasty pri ceste do prace napriklad. Nedavno jsem si rikala, ze je skoda, ze v Cechach podcasty nikdo zajimavy nenataci. Takze urcite pokracujte! Krasne to podporuje predstavivost. A co takhle audio knihu? Tu vasi? :) Aneta

    OdpovědětVymazat
  13. Terez za mě podcasty rozhodně ano. Hezky se to poslouchá a je to ideální na procházky a podobné činnosti. Díky. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je slast pro uši. Nádherný hlas ! :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  15. Terezko,to je táááák super.Děkuji,děkuji,děkuji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  16. Jedním slovem nádhera!! Máte nádherný hlas, těším se na další 🙂

    OdpovědětVymazat
  17. Podcast je super nápad, hrozně se mi to líbilo a ta možnost poslouchat a "nemuset" prohlížet fotky na ig je tak osvobozující! Těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Radost poslouchat :) těším se na další !

    OdpovědětVymazat
  19. Dekuji,Terezko....to je kako bych poslouchala pohadku a pila u toho tu nejlepsi horkou cokoladu,hned se vic usmivam a mam dobrou naladu :) Vas hlas je jak ten nejlepsi lek do chmurneho pocasi :) Moc se tesim na priste :)

    OdpovědětVymazat
  20. Terezko, za tohle moc děkuji. Krásně se to poslouchá, máš moc příjemný hlas :)

    OdpovědětVymazat
  21. Terezko, díky tobě mám krásně naladěné ráno a jdu psát další články na svůj blog ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Terez, tohle je paráda. Uvařila jsem si kafe, zapálila si vonnou tyčinku a jen tak se zaposlouchala. Tvůj hlas mě hrozně uklidňuje, určitě v tom pokračuj. Budu ráda, pokud budeš dělat nějaké tematické podcasty - třeba o těch začátcích podnikání. Momentálně jsem ve fázi, kdy mám sice skvělou práci, která mě baví, ale chtěla bych toho dělat víc - a tak uvažuju o svém vlastním malém byznysu. Protože jsem zatím na začátku a ve fázi plánování, určitě budu ráda za každou zkušenost, která mě nakopne :)
    Díky za to, co děláš. Měj se hezky a přeji pěkný víkend,
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  23. Terezko máte nádherný hlas :-) Díky za super podcast!

    OdpovědětVymazat
  24. Výborné to slyšet takhle tvými slovy! Do teď jsem netušila že je to "Jony" a ne "Džony" a podobně :D

    OdpovědětVymazat
  25. Terezko, máte nádherný hlas, krásně se to poslouchá :)!

    OdpovědětVymazat
  26. Terezko, vynikající počin. Krásně se posloucháte a váš hlas je pohlazení. Ať se vám daří na sítích i v rodinném životě. Jste pro lidi obrovskou inspirací. Děkuji mockrát a těším se na každé další poslouchání.

    OdpovědětVymazat