Stránky

sobota 13. září 2014

Jak se staví Candy Bar a zdobí celá svatba? S prstem v nose nikoliv!

Po tak náročném dni je mi skvěle... jsem neuvěřitelně unavená, ale za ten nádherný pocit zadostiučinění a nadšené úsměvy svatebčanů to stálo za to! Hned brzo ráno jsem se vrhla do vázání kytic, které jsem den  předtím vyzvedla v květinářství a usmlouvala skvělou cenu! Musela jsem trochu tlačit na pilu, ale šlo to! Měla jsem 12 velkých váz, 14 menších, 11 menších a 6 úplně nejmenších. Práce s květinami je ohromně relaxující a nabíjející, nádherně voní, krásně se na ně kouká a vám to s každým dalším pugetem jde čím dál tím líp. Jsem ohromně unavená a za chvíli letím do báru a pak na party, takže vám asi sepíšu, jak se to všechno seběhlo až zítra. Zatím se můžete pokochat pár fotkami a napište mi, jestli vás něco zajímá! Ráda na všechno odpovím!


Terezka a Terezka

Krásný den a těším se na Vaše komentáře. Jinak recepty na tyto skvělé ňaminy najdete na blogu druhé Terezky TADY.

Krásný den, Vaše TerezaInOslo

5 komentářů:

  1. Jeee takže to je ta tvoje vysněná práce? Takže jsi ji dostala? Gratulujuuuuuuuuuu moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu, možná, že je tohle ta vysněná práce... zatím nevím, ale tohle je takový náš malý business, který jsme tu s Terezkou v Oslu otevřely. Můžete se podívat na www.candybaroslo.com. Stále pokračuji v hledání stálého místa v mém oboru (Rozvojová studia - specializace na Afriku), tohle máme zatím jako takové malé hobby, které se ale poměrně rychle rozrůstá, tak uvidíme, jak to půjde dál :) Ale jinak děkuji a přeji krásný den!

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat
    2. Terezko máte to nádherné, teďka jsem se uplně zarazila u tvé odpovědi na předchozí komentář. Mám taky vystudovaná Mezinárodní rozvojová studia =))

      Vymazat
  2. Ahoj Terez, chtěla bych se zeptat, zda nevíš o podobném projektu jako je ten Váš, ale zaměřuje své služby na ČR??Díky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím :) Inu, já jsem se nechala inspirovat nádherným Candy Barem, který mi připravili na svatbu Frezia Fleur s pomocí Punk Rock Cakes. To jsou naprostí profesionálové a Candy Bary Vám postaví v jakémkoliv stylu a naprosto dokonale. Pak ale musíte počítat i s adekvátní cenou, která se pohybuje kolem 5-8.000Kč za takový Candy Bar pro cca 80lidí. Dalším zajímavým projektem je nová firma Do Puntíku. S těmi zatím osobní zkušenost nemám, dělají to dvě moc milé mamky na mateřské a tuším, že cena bude velice přívětivá. Mějte krásný den a dejte vědět, koho jste vybrala :)

      Vaše TerezaInOslo

      Vymazat