Stránky

středa 11. září 2019

#35 Jak jednoduše zvládat stres


24 komentářů:

  1. Přikládám do seznamu "poslechnout". Začínám měnit při kardiu YT videa za podcasty :-D !
    Určitě pokračuj :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  2. na instagrame ste nedostupná :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, co se s vámi děje??? Tak dlouho žádný příspěvek na blogu ani instagramu???

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, pobavila jste mě s těmi kondičními jízdami :D Jsem v podobné situaci. Řidičák mám skoro 9 let, nejezdím a letos to chci konečně prolomit. Cítím, jak mi ta "nezávislost", kterou tato dovednost dává, neskutečně chybí a je na čase se tomu "strachu" postavit. Mně sice kondiční jízdy začnou nejdříve v polovině jara, ale už teď mě ta představa trochu děsí. Přeji tedy hodně štěstí, nejen s jízdami :)

    OdpovědětVymazat
  5. ještě nemám doposloucháno, ale ano... rozhodně přijedeme, Norsko děti ještě neviděly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Za mňa zatiaľ najlepší podcast :) Tie kondičné jazdy - asi si ma inšpirovala a dokopem sa k tomu tiež.
    Zrub v Nórsku - je to skvelý nápad, hneď by som si tam nejaký týždeň dva rezervovala s rodinkou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tereza bolo to super, vôbec mi nevadilo, že to bolo dlhšie. Ja som sa práveže bála, že to bude príliš krátka. Téma je to dosť obsiahla čiže to sa nedá za 5 minút. Ja o podnikaní uvažujem dlho a mám už niečo v hlave, ale vždy ma zabrzdia starosti. Našťastie frajer je viac spontánny, tiež chce podnikať takže uvidíme čo z toho bude. Mali ste ťažké začiatky, ale prišli ste na trh s niečím, čo na ňom nebolo. To je dosť podstatné vymyslieť niečo unikátne a vložiť do toho svoje srdce presne ako si to spomínala. Podcasty počúvam rada a už teraz sa teším na ďalší.

    OdpovědětVymazat
  8. Terez podcast #11 o podnikání je naprosto skvělej. Úplně to ve me rezonovalo a nakonec mi bylo dost líto, že měl jen hodinu. :-D Já bych tyhle příběhy mohla poslouchat pořád.. Je to neuvěřitelně inspirující. Hned sdílím!
    Díky, Lucie

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, díky za #11 díl, moc pěkně jste popsala, jaký mají ELITE BLOGGERS přínos a jak jste vznikali, i jak jste si brala k srdci negativní komentáře... Myslím, že označování SPOLUPRÁCE a určování blogerské "ceny" pro klienty je důležité a že jste v tom udělala spoustu práce. A i když jste na prvním místě máma, ohromně mi imponujete i vaším rodinným podnikatelským příběhem. Hezky se to poslouchá:)

    OdpovědětVymazat
  10. K podcastu "#9 Proč se vykašlat na předsevzetí" bych Ti chtěla napsat, že mě trochu překvapilo, že vaříš jen Ty, Terez. A to i když jsi na mateřské. Přeci i ta je náročná, tak proč je to jen na Tobě? U nás se s partnerem střídáme ve vaření i v úklidu. A je to pro nás naprosto normální, stejně tak to má naše okolí. Musím přiznat, že jsem teď trochu zaskočená, obzvlášť když je Johni z Norska, které je v tomhle dost pokrokové. No, to je jen tak k zamyšlení.

    Obecně ale, u těch Tvých podcastů se tak úžasně relaxuje! Máš velmi příjemný hlas a sděluješ informace, které jsou inspirativní a milé. Nic, z čeho bych potom měla špatnou náladu. Líbí se mi, když přidáváš v podcastech různé náměty a přitom to není reklama. Osobně si myslím, že podcasty Ti jdou asi nejlépe ze všeho, jako by ses pro to narodila. A taky zníš trochu jinak, než když píšeš - zníš upřímně a velmi mile.

    Myslím, že Tvoje podcasty by měli vysílat všem krizovým manažerům, sociálním pracovníkům a dalším lidem s psychicky náročným zaměstnáním, kteří musí mít jednou za čas psychohygienu, protože je to nejlepší relax, co znám!

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, Terez, doporučila byste mi funkční oblečení pro děti? Co nosí William,když jstejna severu? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Terez, o zákaznickém servisu jsi už mluvila v jednom z minulých podcastu, ale tentokrát mi to neda a taky ti k tomu něco napisu. 😉 Za ty léta co jsem dělala ve Starbucks a poté v jedné nejmenovane cukrarne v Praze se jsem zjistila že bohužel český zákazník nedokáže péči o zakazníka ocenit. Nešvarem dnešní doby se stalo "nezdravení" a "neděkování". Obecně vetšině českých zákazníků se nedá zavdečit. A co se týče té důvěry (květináč s bazalkou) tak se obavám zneužívání 😒 V práci jsme kladně vyřizovali všechny reklamace ať byla oprávněná nebo ne a když zakazník dostal s úsměvem např. nový kousek dortu ani to neocenil. Nicméně tvoje podcasty jsou jediné které poslouchám a moc mě baví!

    OdpovědětVymazat
  13. Sem fakt divná- pro mě je to děsně povrchní a nezábavné.. Saša

    OdpovědětVymazat
  14. Terez, Vaše podcasty jsou prostě bomba. Tento poslední díl (17) mě oslovil natolik, že jsem Vám prostě chtěla poděkovat za to, co děláte a co vysíláte do světa. Takže díky :)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Super díl, klidně více live podcastů.
    Jen jsem přemýšlela nad tím jak si někdo může hledat vědecké studie k snus a potom mluvit o horoskopech, které se dají vyvrátit selským rozumem.😊

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den Terezko,
    Chtěla bych Vám moc poděkovat za to co děláte. Vaše podcasts jsem si poslechla všechny, několikrát jste mi promluvila do duše přesně ve správnou chvíli. Ať je to “jak zvládnout bravurní prezentaci” před obhajobou mé bakalářské práce, kterou jsem zvládla nebo “už bys měla”, kdy jsem si uvědomila, že opravdu vše má svůj čas. Dostala jsem se na studia do Švědska, což byl vždycky můj velký sen i když to je “dva roky se zpožděním” oproti mým spolužákům. Děkuji, že rozdáváte pozitivní energii, které je u nás v Čechách občas nedostatek.😊 Krásný zbytek týdne přeje Veronika

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den Terezko,
    Chtěla bych Vám moc poděkovat za to co děláte. Vaše podcasts jsem si poslechla všechny, několikrát jste mi promluvila do duše přesně ve správnou chvíli. Ať je to “jak zvládnout bravurní prezentaci” před obhajobou mé bakalářské práce, kterou jsem zvládla nebo “už bys měla”, kdy jsem si uvědomila, že opravdu vše má svůj čas. Dostala jsem se na studia do Švědska, což byl vždycky můj velký sen i když to je “dva roky se zpožděním” oproti mým spolužákům. Děkuji, že rozdáváte pozitivní energii, které je u nás v Čechách občas nedostatek.😊 Krásný zbytek týdne přeje Veronika

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den Terezko,
    Chtěla bych Vám moc poděkovat za to co děláte. Vaše podcasts jsem si poslechla všechny, několikrát jste mi promluvila do duše přesně ve správnou chvíli. Ať je to “jak zvládnout bravurní prezentaci” před obhajobou mé bakalářské práce, kterou jsem zvládla nebo “už bys měla”, kdy jsem si uvědomila, že opravdu vše má svůj čas. Dostala jsem se na studia do Švědska, což byl vždycky můj velký sen i když to je “dva roky se zpožděním” oproti mým spolužákům. Děkuji, že rozdáváte pozitivní energii, které je u nás v Čechách občas nedostatek.😊 Krásný zbytek týdne přeje Veronika

    OdpovědětVymazat
  19. Veľmi pekné, tá starostlivosť alebo tie služby by sa podľa mňa mali zlepšiť. Aj tu na Slovensku je to slabé. Ono to aj tie zľavy ak sú tak to má vždy milion podmienok. Rovnako tak ma nebaví chodiť do niektorých obchodov presne kvôli tomu, že tie predavačky ich práca nebaví a tak sa aj správajú. Zase tá solidarita a že sa bavíme medzi sebou to by mi asi fakt chýbalo, som rada, že Slováci aj Česi sú takíto.

    OdpovědětVymazat
  20. Terezko, nešly by k podcastu s Johnim dát titulky? Bohužel nejsem na tak vysoké úrovni angličtiny,a ráda bych si to poslechla. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den, nechtěla by jste udělat Podcast o norštině?

    OdpovědětVymazat
  22. Tvoje podcasty jsou ohromně uklidňující :) Uvítala bych další díly o motivaci a o plnění snů :)

    <a href="https://blogerienne.cz>Zápisky třicítky</a>

    OdpovědětVymazat